.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از کابينه 30 نفره اصلاحات فقط 2نفر مى گويند دستاورد داشتيم

دبيرکل يک حزب عضو جبهه اصلاحات اذعان کرد اغلب اعضاى دولت سابق (اصلاحات) حاضر نيستند از عملکرد و دستاورد آن دولت دفاع کنند
يدالله اسلامى دبيرکل مجمع نمايندگان ادوار مجلس با بيان اينکه «تنها در برخى موارد، رمضان زاده و ستارى فر با ارائه آمار درباره دستاوردهاى دوران خاتمى اظهارنظر کردند» اظهار داشت: بى توجهى و سکوت اعضاى کابينه سابق در اين زمينه قابل بخشش نيست. به نظر مى رسد برخى از اين دوستان تصور مى کنند تنها در حوزه قدرت بايد جايگاهشان تعريف شود. وى افزود: با اين شرايط خاتمى بايد از ابتدا با يک مجموعه کارآمدتر وارد صحنه انتخابات شود زيرا بهره گيرى از افراد گذشته دستاوردى براى وى ندارد.

به گزارش يارى نيوز، اسلامى اذعان کرد: نبايد به نقدهاى اجتماعى بى تفاوت بود چرا که در آن مقطع تاريخى که خاتمى مسئوليت قوه اجرايى کشور را برعهده گرفت مردم اميدها و آرزوهاى خود را به پاى خاتمى ريختند تا با کاستى ها برخورد جدى ترى داشته باشد اما به دلايل مختلف اين اتفاق نيفتاد.» وى همچنين گفت: «معتقدم امروز و فردا کردن دردى را دوا نمى کند.
مرگ يک بار شيون هم يک بار. خاتمى بايد هرچه زودتر و با توجه به نظرسنجى ها تکليف را روشن کند تا اگر احتمالا قصد حضور ندارد اصلاح طلبان بتوانند جايگزينى براى وى پيدا کنند و با ساماندهى نيروها براى پشتيبانى از فرد ديگرى آماده شوند.
ضمن اينکه توقع و صبر جامعه هم حدى دارد.» اعتراف به استنکاف اغلب اعضاى کابينه اصلاحات از دفاع نسبت به عملکرد اين دولت در حالى است که عوامل عمليات روانى افراطيون ادعا مى کنند دوران حضور آنها در قدرت دوره اى طلايى بوده و بايد دوباره به عقب برگشت و آن دوره را احيا کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.211 seconds.